کت و شلوار

کت شلوار

کت وشلوار

---------------- ----------------
کت و شلوار و پیراهن
کت و شلوار و پیراهن مارک مارکدار مدل سال
نگارش در تاريخ یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:کت و شلوار,کت شلوار,کت وشلوار,کت,شلوار, توسط رامش

اسرار شیک پوشی زبان بهرام رادان

کت و شلوار همیشه از مرسوم‌ترین لباس آقایان بوده ‌ آنها در همه جا از کت و شلوار استفاده می‌کنند، از مراسم عزا گرفته تا جشن و سر کار و... کت و شلوار به اسم تنها یک لباس ساده‌ است که به راحتی می‌توان خرید و پوشید، اما در عمل ریزه‌کاری‌های زیادی دارند، دوخت آنها تکنیک‌های فراوانی دارد و همین ریزه‌کاری‌ها و توجه به نوع دوخت‌ها‌ست که کت و شلوار یک نفر مثل جرج‌ کلونی می‌شود و کت و شلوار دیگری به تنش زار می‌زند. دوخت کت و شلوارها با هم متفاوت است، هماهنگ کردن آن با پیراهن و کفش و کمربند و... رازهای خودش را دارد و... فراموش نکنید که تنها زمانی می‌توانید خوش‌پوشی را تجربه کنید که  تمام این تکنیک‌ها و رازها را هنگام خریدن و پوشیدن کت و شلوار در نظر بگیرید.

کمر:  کت شما باید مطابق با اندام در قسمت کمر کمی باریک شود و فرم بالاتنه را کاملا نشان دهد، وجود درز‌ها و ساسون‌های ریز  در این قسمت می‌تواند برجستگی شانه‌ها را بهتر نشان دهد و در نتیجه خوش‌اندام‌تر به نظر برسید.


شانه‌ها:  یک کت خوب باید کاملا شانه‌های شما را در بربگیرد، البته نه اینکه حرکت شما را محدود کند.

سرآستین:  سر آستین‌های شما دقیقا مثل قاب یک تابلو نقاشی است، اجازه دهید که کمی از پیراهن از زیر آستین‌ها مشخص باشد، چنین حالتی نه تنها زیبایی کت را بیشتر نشان می‌دهد بلکه کاری می‌کند که دست‌ها هم بلندتر به نظر برسند. یادتان باشد، آستین پیراهن وقتی اندازه است که سرآستین، تنها یک‌سانتی‌متر از سرآستین کت بیرون بزند.

دکمه‌ها:   اگر می‌خواهید خیلی اسپرت به نظر برسید کت سه‌دکمه بپوشید اما کت دو دکمه برای همه مناسبت‌ها قابل استفاده است و همه جا می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید نباید کت تک دکمه بپوشید هر‌چه دکمه‌ها بیشتر باشد فرد باریک‌تر جلوه می‌کند.

جیب‌ها:  بهتر است کتی را انتخاب کنید که در جیب آن به صورت برگردان روی کت بیفتد، چنین جیبی کلاسیک‌تر است و هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

یقه کت:  هیچ چیزی بیشتر از یقه کت نمی‌تواند حالت کت شما را نشان دهد. اگر می‌خواهید امروزی به نظر برسید کت باید یقه باریک باشد و متعلقات اضافی نداشته‌باشد.

شلوار:  پاچه‌های شلوار حتما باید متناسب با اندازه پاها باشد تا خوش‌ترکیب جلوه کند یعنی بهتر است کمی باریک باشد. از نظر قدی نیز باید شلوار کاملا روی کفش‌ها را بپوشاند.

کفش‌ها:
  هر مردی باید حتما یک کفش مشکی  رسمی داشته‌باشد، و اگر می‌خواهید تیپی بی‌نقص داشته‌باشید باید جنس کفش چرمی باشد. البته حواستان باشد که از کفش خود خوب مراقبت کنید. یعنی  مرتب کفش را واکس بزنید از پاشنه‌ها گرفته تا نوک آن. زمان‌هایی هم که از کفش استفاده نمی‌کنید درون آن قالب‌های مخصوص قرار دهید تا حالت خود را از دست ندهد. مردان سن بالا حتما باید کفشی بپوشند که جنسی محکم داشته باشد. هرقدر جنس کفش محکم‌تر باشد دوام بیشتری خواهد داشت و بهتر می‌تواند وزن شما را تحمل کند.یادتان نرود که کفش باید کاملا با کت و شلوار هماهنگی داشته ‌‌باشد و به عبارتی کت و شلوار به همراه کفش است که تیپ شما را کامل می‌کند. به هیچ وجه کفش‌های با نوک مربعی توصیه نمی‌شود، یک کفش بنددار رسمی مشکی به راحتی با هر لباسی هماهنگ می‌شود.

 

پيوند هاي روزانه

اسلایدر

---------------------- ----------------------