کت و شلوار

کت شلوار

کت وشلوار

---------------- ----------------
کت و شلوار و پیراهن
کت و شلوار و پیراهن مارک مارکدار مدل سال
نگارش در تاريخ پنج شنبه 14 اسفند 1395برچسب:, توسط رامش

تور کربلا هوایی

دانلود رایگان جامع ترین نرم افزار پیرامون زیارت کربلا و عتبات عالیات - برای اندروید

برای شما عزیزانی که در این پایان سال و همچنین تعطیلات عید نوروزی عازم تور کربلا هستند امکان دانلود رایگان جامع ترین برنامه زیارتی کربلا را فراهم نموده ایم.

قبل از دانلود برای سلامتی تمام عزیزانی که این نرم افزار را تهیه و به طور رایگان منتشر و بازنشر می کنند دعا و صلواتی عنایت کنید. وبسایت تور کربلا نیز استفاده از این نرم افزار رایگان زیارت کربلا را به تمام عزیزانی که از شرکت مسافرتی ما تور کربلا را تهیه کرده اند سفارش می کنیم. التماس دعا

دانلود-ریگان-جامع-ترین-نرم-افزار-پیرامون-زیارت-کربلا

نگارش در تاريخ پنج شنبه 28 اسفند 1395برچسب:, توسط رامش

خرید راه های کنترل خشم دکتر فرهنگ هلاکوییدانلود کنترل خشم دکتر هلاکوییخشم و عصبانیت دکتر هلاکویی دانلودخشم و عصبانیت هلاکوییدانلود خشم و عصبانیت دکتر هلاکوییدانلود کنترل خشم دکتر هلاکویی

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت

مهارت های زندگی -مهارت کنترل خشم

راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی سمینارها و کلاس هایی است که در زمینه راههای مقابله با خشم و عصبانیت برگزار نموده اند.

مطمئنا شنیدن اینکه چگونه مدیریت خشم داشته باشیم از زبان ایشان برای بسیاری از هموطنان می تواند مفید باشد بی شک یادگیری از استاد هولاکویی می تواند بیشتر و بیشتر در ذهن و جان ما اثر داشته باشد.

اینکه پرخاشگری چیست ؟ شاید این اثر بتواند کمک کند تا علت و علل پرخاشگری کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان را بهتر و بهتر درک کنیم و برای کنترل خشم فرزندانمان راه حلی بیندیشیم !

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی-www.mehcom.comخرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی-www.mehcom.com

آنچه که در این مجموعه می باشد :

مجموعه سمینارها و کلاس های آموزشی
فرزندان سالم، جهانی سعادتمند

به شماره مجوز155/786356

روش خرید اینترنتی و پستی:

برای خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

توجه توجه !!

با عرض پوزش ، بدلیل برخی مشکلات خرید پستی کنترل خشم دکتر هلاکویی انجام نمی شود . اما به منظور رفع این مشکل برای شما لینک دانلود مدیریت خشم دکتر هلاکویی را آماده کرده ایم که می توانید دانلود کنید.

روش خرید و دانلود فایل مدیریت خشم دکتر هلاکویی:

مبلغ فایل : 4000 تومان

فرمت فایل : mp3

حجم فایل صوتی : 83 مگابایت

 

دکتر هلاکویی خشم عصبانیت – هلاکویی خشم و عصبانیت – مدیریت خشم هلاکویی – دانلود خشم هلاکویی – دکتر هلاکویی خشم و عصبانیت – فرهنگ هلاکویی خشم و عصبانیت – خشم و عصبانیت هلاکویی دانلود – کنترل خشم هلاکویی – خشم هلاکویی – خشم دکتر هلاکویی – کنترل خشم دکتر هلاکویی – مدیریت خشم دکتر هلاکویی – خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی – دانلود کنترل خشم دکتر هلاکویی – خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی دانلود – خشم و عصبانیت هلاکویی – دانلود خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی – دانلود کنترل خشم دکتر هلاکویی

نگارش در تاريخ پنج شنبه 23 اسفند 1395برچسب:, توسط رامش

آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی

آموزش فرزندپروری موفق

تربیت فرزند قبل از تولد !!!

تربیت صحیح و اصولی کودک و نوجوان

تربیت فرزندان از بدو تولد تا سه سالگی

دکتر فرهنگ هلاکویی تربیت کودک

دکتر فرهنگ هلاکویی تربیت نوجوان

ما برای بسیاری از چیزها هزینه می کنیم مثلا برای تفریح برای سرگرمی برای خوردن و …

برای یادگیری بسیاری از آموزش ها هزینه می کنیم مثلا : آموزش زبان انگلیسی ،آموزش موسیقی ، آموزش خیاطی ، آموزش رانندگی ، آموزش بافتنی ، آموزش تعمیرات خودرو و …

آیا وقت آن نرسیده است که برای آموزش فرزندپروری موفق و تربیت صحیح فرزندانمان مختصری هزینه کنیم ؟

نگارش در تاريخ پنج شنبه 21 اسفند 1395برچسب:, توسط رامش

ثواب زائر قبر سیدالشهدا علیه السلام

روایت شده است که حضرت خاتم الانبیاء (ص ) در خانه عایشه بود،امام حسین علیه السلام که کودک بودند آمدند، عایشه خواست مانع شود، رسول خدا(ص ) جریان آتیه امام حسین علیه السلام و مقامات او و زائرش را ذکر مى فرماید: که حسین علیه السلام در زمین کربلا کشته و مدفون مى گردد، هرکس او را زیارت کند ثواب یک حجّ و یک عمره من به او داده مى شود…

عایشه تعجّب کرد و گفت : ثواب حجّ و عمره شما!
فرمود: بلى ثواب دو حجّ و دو عمره من .
باز عایشه تعجّب کرد! و رسول خدا(ص ) فرمود ثواب سه حجّ و سه عمره من .
همینطور زیاد فرمود، که در روایت چنین است ثواب نود حجّ و نود عمره رسول خدا (ص ) براى زائر قبر حسین علیه السلام است .

و نیز فرمودند چنین ثوابهاى عظیمى که براى زیارت کننده قبر حسین علیه السلام است موجب دلشادى من گردید.

جوار امام حسین علیه السلام بهتر از بهشت

اگر کسى از گناهان مى ترسد و نمى داند که آیا توبه اش پذیرفته شده است یا خیر؟ رسول خدا (ص ) وعده فرموده است که زوّار قبر حسین علیه السلام و عزادارانش را تنها نگذارد، در وحشتها و ظلمتها از آنان فریاد رسى بفرماید.
در صحراى محشر که هر کس سر گرم خودش مى باشد عدّه اى در جوار امام حسین علیه السلام زیر سایه عرش رحمتند، به قدرى از مجالست با امام حسین علیه السلام مأ نوسند و لذّت میبرند که وقتى حوریان از بهشت برایشان پیغام مى فرستند که ما منتظر شمائیم ، چرا نمى آئید پاسخ مى دهند ما لذّت مجلس امام حسین علیه السلام را به مصاحبت با شما ترجیح میدهیم .
راستى که جاى امیدوارى است بقول شیخ شوشترى اگر مقام ما به حدّى نرسیده باشد که در اوّل محشر نزد امام حسین (ع ) زیر سایه عرش باشیم امیدواریم که در چاله و ظلمتکده جهنّم هم نباشیم پیغمبر مارا نجات دهد.

نگارش در تاريخ پنج شنبه 16 اسفند 1395برچسب:, توسط رامش

چهل حدیث درباره کربلا

حدیث اول  :حریم پاک

عن النبی صلی الله علیه و آله و سلم قال:
..و هی اطهر بقاع الأرض و اعظمها حرمة و انها لمن بطحاء الجنة.
پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در ضمن حدیث بلندی می فرماید: کربلا پاکترین بقعه روی زمین و از نظر احترام بزرگترین بقعه ها است و الحق که کربلا از بساطهای بهشت است. بحار الانوار، ج ۹۸، ص ۱۱۵ و نیز کامل الزیارات، ص۲۶۴

حدیث دوم:سرزمین نجات
قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:
یقبر ابنی بأرض یقال لها کربلا هی البقعة التی کانت فیها قبة الاسلام نجا الله التی علیها المؤمنین الذین امنوا مع نوح فی الطوفان.

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: پسرم حسین در سرزمینی به خاک سپرده می شود که به آن کربلا گویند، زمین ممتازی که همواره گنبد اسلام بوده است، چنانکه خدا، یاران مؤمن حضرت نوح را در همانجا از طوفان نجات داد. کامل الزیارات، ص ۲۶۹، باب ۸۸، ح ۸

نگارش در تاريخ پنج شنبه 13 اسفند 1395برچسب:, توسط رامش

خیر دنیا و آخرت از دید حضرت سیدالشهدا (ع)

حضرت سیدالشهدا (ع)  در پاسخ به نامه یکی از اصحاب خود رمز سعادت بشر را رضایت خدا بر رضایت دیگران دانسته اند.

متن روایت که حضرت امام صادق(ع) آن را نقل فرموده‌اند به شرح ذیل است:

قَالَ الصَّادِقِ (ع): كَتَبَ رَجُلٌ إِلَى الْحُسَيْنِ بْنِ عَلِيٍّ ع، يَا سَيِّدِي أَخْبِرْنِي بِخَيْرِ الدُّنْيَا وَ الْآخِرَةِ؟

فَكَتَبَ (ع) إِلَيْهِ: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ، أَمَّا بَعْدُ فَإِنَّهُ مَنْ طَلَبَ رِضَى اللَّهِ بِسَخَطِ النَّاسِ كَفَاهُ اللَّهُ أُمُورَ النَّاسِ وَ مَنْ طَلَبَ رِضَى النَّاسِ بِسَخَطِ اللَّهِ وَكَلَهُ اللَّهُ إِلَى النَّاسِ وَ السَّلَام.

امام صادق علیه السلام فرمودند : مردى خدمت امام حسين بن على (ع) نامه ای نوشت و از آن حضرت  درخواست کرد که مرا از خير دنيا و آخرت آگاه كن؟

امام حسین علیه السلام در پاسخ  چنین نوشتند: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

اما بعد:

۱-هر كسی در پی کسب رضاى پروردگار باشد،هرچند مردم از او ناراحت باشند ،پروردگار اموراو  را به سرانجام می رساند.

۲- ولی هر کسی به دنبال کسب  رضایت  مردم باشد  در حالی که پروردگار را خشمگین کرده باشد، خدا کار او را به مردم  واگذارمی کند.

نگارش در تاريخ پنج شنبه 16 اسفند 1395برچسب:, توسط رامش

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین : همه به مشاوره نیاز دارند حتی مشاوران !

مشاوره آنلاین خوب Online Counseling

مشاوره آنلاین مهکام با هدف ایجاد بستری مناسب برای دسترسی آسان به خدمات مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی ایجاد شده است. با گسترش اینترنت و تغییرات اساسی در بسیاری از جنبه های خدمات اجتماعی به نظر می رسد که دوران تازه ای برای مشاوره روانشناسی ، به صورت مشاوره اینترنتی ایجاد شده است که امید آن را می توان داشت که روز به روز گسترش بیشتری پیدا نماید.

 

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده آنلاین

وقتی که توی زندگی با همسرتون با بچه هاتون یا پدر و مادر ، خواهر و برادر مشکلی دارید که شما را ناراحت می کنه و خیلی از وقتها یا نمی تونی به شخص دیگری بگی یا اگر که بگی هم ، کاری از دستشون بر نمیاد ! خوب مسلم که به یک مشاور خانواده نیاز داری ! فرقی هم نمی کنه که شما چه پستی و چه مقامی داری ! سطح تحصیلاتت کم یا زیاده ! فقط بدون که تو هم مثل سایر افراد دیگه انسانی و گاهی انسانها به مشاوره خانواده نیاز پیدا می کنند !…

مشاوره خانواده آنلاین در خدمت شماست.

نگارش در تاريخ پنج شنبه 12 اسفند 1395برچسب:, توسط رامش

تور کربلا هوایی و زمینی

تور کربلا

تور کربلا هوایی ، تور زمینی کربلا را با ما تجربه کنید.

شرکت مسافرتی سعادت سیر گیتی افتخار برگزاری تخصصی انوع پکیج های تور کربلا هوایی و تور زمینی کربلا با مجوز رسمی از سازمان ميراث فرهنگی و صنايع دستی و گردشگری زیر نظر سازمان حج و زیارت را دارد . این شرکت جزو اولین شرکت های خدمات تور زیارتی کربلا می باشد که خوشنامی و اعتبار چندین ساله خود را مدیون اعتماد زائران کربلا می داند.

برای سفر زیارتی کربلا از کجا شروع کنیم ؟

گام اول : تعیین زمان مناسب سفر به عتبات عالیات

گام دوم : انتخاب یک آژانس مسافرتی مناسب و خوشنام ( نظر مسافران انواع تورهای زیارتی کربلا و عتبات شرط خوشنامی است).

گام سوم : کسب اطلاعات لازم درباره تور کربلا مانند : تور های ویژه کربلا ، قیمت تور کربلا هوایی و زمینی ، خدمات تورهای کربلا که ارائه می شود ، هتل های کربلا و نجف ، مدت زمان اقامت در کربلا ، نجف ، کاظمین و سامراء ، تور لحظه آخری کربلا ، مکان های زیارتی کربلا و نجف و …

پيوند هاي روزانه

اسلایدر

---------------------- ----------------------