کت و شلوار

کت شلوار

کت وشلوار

---------------- ----------------
کت و شلوار و پیراهن
کت و شلوار و پیراهن مارک مارکدار مدل سال
بازیگرهای سینما چه نوع کتی می‌پوشند ؟


دو چاک: به‌کت‌های دو چاک، در اصطلاح کت‌های چاک از بغل نیز گفته می‌شود. این مدل کت، در کت و شلوارهای مردانه هنگام نشست و برخاست کمترین محدودیت را برای فرد ایجاد می‌كند، بنابراین بیشترین فروش در میان انواع دیگر را داراست.

تک چاک: این مدل کت که چاک آن درست در قسمت میانی و در پشت کت قرار دارد، به راحتی در استفاده مشهور است. 

 

بدون چاک: بازیگران سینما عموما بیشترین طرفدار این مدل کت هستند. این مدل کت محدودیت‌های زیادی را هنگام استفاده از آن مثلا هنگام نشستن در ماشین یا پشت میز کار ایجاد می‌کند.

 

کدام نوع کت برای شما مناسب است؟


تک دکمه: کت‌های تک‌دکمه خیلی متداول نیستند. اگر خواستید چهره‌ای متفاوت از خود به نمایش بگذارید این مدل کت خوب است. اگر قصد داشتن تنها یک دست کت و شلوار در کمد لباس‌هایتان را دارید این مدل مناسب نیست به خصوص اگر کمی چاق هستید.

دو دکمه: مدل کت‌های دو دکمه ظاهری کلاسیک دارند و برای طیف وسیعی از مردان مناسب‌اند. باید هنگام ایستادن تنها یک دکمه بالایی را ببندید معمولا آقایان خوش‌پوش دو دکمه را همزمان نمی‌بندند.

 

سه دکمه: کت‌های سه‌دکمه از سال‌های دور معروف بوده و امروزه نیز به طور وسیعی مورد استفاده آقایان هستند. هنگام پوشیدن این مدل کت تنها باید دو دکمه از سه دکمه آن در حالت ایستاده بسته باشند به این ترتیب که یا دو دکمه بالایی یا دو دکمه پایینی بسته شده باشند.

 

چهار دکمه یا بیشتر: کت‌های یک طرف دکمه‌دار با چهار دکمه یا بیشتر در حال حاضر مورد توجه برخی آقایان قرار دارند. البته خیلی​ها عقیده دارند که دوران این مدل کت​ها گذشته است ولی شاید این مدل قدیمی نیز تا چند وقت دیگر دوباره مد شد.
پيوند هاي روزانه

اسلایدر

---------------------- ----------------------