کت و شلوار

کت شلوار

کت وشلوار

---------------- ----------------
کت و شلوار و پیراهن
کت و شلوار و پیراهن مارک مارکدار مدل سال
نگارش در تاريخ سه شنبه 30 آذر 1392برچسب:, توسط رامش
آیا تا بحال به این فکر کرده اید که روتختی چه نقشی در زیبایی و دکوراسیون منزل شما ایفا می کند و جنس آن چگونه باید باشد.
شما هر چقدر كه وقت صرف كنید و اتاق خواب خود را زیبا كنید، و حتی بهترین دكوراسیون را هم برای آن در نظر بگیرید، تا زمانیكه برای تختخواب خود یك روتختی مناسب در نظر نگرفته باشید، تلاش شما كامل نخواهد بود. در حقیقت رو تختی به عنوان حسن ختام دكوراسیون اتاق خواب محسوب می شود. در این قسمت قصد داریم تا نكاتی پیرامون خرید روتختی مناسب را ذكر كنیم.
 شما باید زمانی رو تختی انتخاب كنید كه چیدمان اتاق خواب به طور كامل به اتمام رسیده باشد. به این ترتیب كه مبلمان اتاق خواب را خریداری كرده باشید، دیوارهای اتاق رنگ شده باشند، فرش ها پهن شده باشند، و همه چیز در سر جای خودش قرار گرفته باشد. حالا نوبت به در نظر گرفتن موارد زیر است:
 
1 - سایز تختخواب 
ابتدا سایز تخت خود را معین كنید و بعد تصمیم بگیرید كه می خواهید رو تختی تا چه میزان پایین تر از تخت و تشك بیاید.
 
2 - رنگ اتاق خواب 
رنگ اتاق خواب هم مهم است. برای انتخاب رنگ دو حالت وجود دارد: یكی انتخاب رنگی كه با سایر رنگ های موجود در اتاق همخوانی داشته باشد و دیگری انتخاب رنگی كه با كل رنگ ها كاملاً متفاوت باشد و در حقیقت ضد رنگ های موجود در اتاق باشد.
 
3 - طرح دار و ساده 
معین كنید كه طرفدار روتختی های ساده هستید یا طرح دار؛ خوشبختانه در بازار انواع و اقسام مختلفی از روتختی های متفاوت وجود دارد كه برخی در طرح های كاملاً ساده و  برخی دیگر با نقش و نگارهای فراوان هستند.
 
4 - نوع پارچه 
انتخاب نوع پارچه از جمله موارد حائز اهمیت است. اگر می خواهید روتختی شما صرفاً مصرف دكوری داشته باشد كه به راحتی می توانید نمونه های مختلفی پیدا كنید. اگر قصد دارید كه به عنوان رو كش هم از آن استفاده كنید، پس باید قدری گرم تر باشد.
اگر فرزند كوچك یا حیوان خانگی داشته باشید، طبیعتاً باید پارچه ای را انتخاب كنید كه نیاز به مراقبت كمتری داشته باشد و
تمیز كردنش نیز آسانتر باشد. 
 
5 - آلرژی و حساسیت
تعدادی از افراد نسبت به بعضی از مواد به كار رفته در روتختی ها حساسیت دارند. اگر شما هم نسبت به پشم و پلی استر و یا سایر مواد شیمیایی آلرژی دارید، هنگام خرید می بایست این نكته را نیز مد نظر قرار دهید.
 
6 -تعینمیزان بودجه 
به طور حتم شما برای خرید رو تختی مبلغی را در نظر می گیرید، بنابراین بهتر است بودجه ای كه برای این كار كنار گذاشته اید را معین كنید تا انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.
 
7 - كیفیت
به كیفیت روتختی اهمیت بدهید و ببینید با هوا و اقلیمی كه می خواهید از آن استفاده كنید، سازگاری دارد یا خیر.
 
8 - برچسب توضیحات
به دستور العمل شستشو دقت كنید. اغلب روتختی ها قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را دارند اما برخی مدل ها نیاز به خشكشویی دارند. لیبل آنرا نگاه كنید و ببینید كه آیا نیاز به خشك شویی دارد یا خودتان هم می توانید آنرا بشویید.
 
سایر موارد  : 
_ سبك بودن
_ گرما و راحتی
_ لطافت
_ ظرافت
  
انتخاب هوشمندانه

برای انتخاب و خرید روتختی قدری بیشتر وقت بگذارید تا مدلی را كه دوست دارید پیدا كنید. اگر اولین رو تختی را كه می بینید بخرید، ممكن است بعداً مدل دیگری را ببینید كه بیشتر توجهتان را به خودش جلب كند. به همین دلیل این احتمال وجود دارد كه به سرعت از انتخاب خود پشیمان شده و از آن خسته شوید.

 

        اغلب لباس‌ها دارای علائمی هستند که دارای اهمیتی زائد در جهت نگهداری آنها می‌باشند.  چهار علائم بین المللی نگهداری منسوجات به شرح زیر می‌باشد:  دایره: خشک شویی  تشت: درجه حرارت آب، امکان اتو کشی  مثلث: استفاده از مواد سفید کننده محتوی کلر  (×) بر روی هر یک از این علائم نشانه آن است که کالای مورد نظر تحمل مورد علامت گذاری را ندارد.     نقش تشت با شماره‌هایی درون آن به این معناست که لباس را می توان تا آن درجه حرارت شست.     شماره دو رقمی که در تصویر درج می شود نمایشگر درجه حرارت آب بر حسب سانتی گراد است.    نقش دست در داخل تشت آب به این معناست که لباس را باید فقط با دست بشویید نه به وسیله ماشین.     تصویر اتو: مشخص کننده درجه حرارت اتو می‌باشد.     اگر در وسط بدنه اتو یک نقطه وجود داشته باشد یعنی فقط اتوی سرد به کار ببرید.     اگر بر روی بدنه اتو دو نقطه وجود داشته باشد یعنی درجه حرارت اتو باید متوسط باشد.     اگر بر روی بدنه اتو سه نقطه وجود داشته باشد یعنی اتوی داغ به کار ببرید.     نقش یک مثلث به این معناست که میتوان از ماده سفید کننده استفاده کرد.     البته اگر روی تصویر مثلث علامت ضربدر کشیده شده باشد معنای آن این است، از بکار بردن ماده سفید کننده خودداری شود.  برای خشک کردن لباس نیز علائمی وجود دارد که بهترین طریق خشک کردن لباس را نشان می‌دهند.     الف- این تصویر نشانگر آن است که لباس روی طناب خشک شود.     ب- این تصویر نشانگر آن است که لباس باید بدون چلانیدن خشک شود.     ج- تصویر مقابل یعنی لباس روی سطح مسطحی پهن شود تا خشک شود.    چ- این علامت به این معناست که لباس باید با چرخاندن در ماشین خشک شود.

 

به احتمال زیاد لباس‌هایی را دیده اید که دارای علائمی هستند که دارای اهمیتی زیاد در جهت حفظ و نگهداری و استفاده مطلوب از لباس ها مانند کت و شلوار و پیراهن و یا سایر لباس ها می‌باشند.

چهار علائم بین المللی نگهداری منسوجات به شرح زیر می‌باشد:

دایره: خشک شویی

تشت: درجه حرارت آب، امکان اتو کشی

مثلث: استفاده از مواد سفید کننده محتوی کلر

(×) بر روی هر یک از این علائم نشانه آن است که کالای مورد نظر تحمل مورد علامت گذاری را ندارد.

   نقش تشت با شماره‌هایی درون آن به این معناست که لباس را می توان تا آن درجه حرارت شست.

   شماره دو رقمی که در تصویر درج می شود نمایشگر درجه حرارت آب بر حسب سانتی گراد است.

   نقش دست در داخل تشت آب به این معناست که لباس را باید فقط با دست بشویید نه به وسیله ماشین. 
 

تصویر اتو: مشخص کننده درجه حرارت اتو می‌باشد.

   اگر در وسط بدنه اتو یک نقطه وجود داشته باشد یعنی فقط اتوی سرد به کار ببرید.

   اگر بر روی بدنه اتو دو نقطه وجود داشته باشد یعنی درجه حرارت اتو باید متوسط باشد.

   اگر بر روی بدنه اتو سه نقطه وجود داشته باشد یعنی اتوی داغ به کار ببرید.

   نقش یک مثلث به این معناست که میتوان از ماده سفید کننده استفاده کرد.

   البته اگر روی تصویر مثلث علامت ضربدر کشیده شده باشد معنای آن این است، از بکار بردن ماده سفید کننده خودداری شود.

برای خشک کردن لباس نیز علائمی وجود دارد که بهترین طریق خشک کردن لباس را نشان می‌دهند.

   الف- این تصویر نشانگر آن است که لباس روی طناب خشک شود.

   ب- این تصویر نشانگر آن است که لباس باید بدون چلانیدن خشک شود.

   ج- تصویر مقابل یعنی لباس روی سطح مسطحی پهن شود تا خشک شود.

   چ- این علامت به این معناست که لباس باید با چرخاندن در ماشین خشک شود.
 

برای خرید انواع لباس مانند کت و شلوار ،پیراهن،مانتو و ... باید یک سری از موارد را رعایت کنید. تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید. و به توانید با خیالی راحت از لباس های خریداری کرده استفاده کنید!

آیا شما از جمله کسانی هستید که لباس را فقط برای آویزان کردن در کمد لباس هایتان می خرید و از بیشتر آنها استفاده نمی کنید؟ممکن است به هنگام خرید لباساز اینکه این لباس را خریده اید کاملا راضی باشید اما هنگامی که به خانه بر میگردید و آن را پرو می کنید کاملا از این خرید پشیمان شوید. کالین مگارو Colin Megaro مشهور و معروف در سبک و مد در لس آنجلس می گوید : نگران نباشید . شما می توانید باز هم از لباسهایی که فقط در کمد لباس هایتان قرار داده اید استفاده کنید و دوباره آنها را بپوشید. اما ما در اینجا 8 نکته به هنگام خرید لباس را برایتان بیان کرده ام که توجه به این نکات در نهایت باعث می شود شما از دیدن کمد لباس هایتان لذت ببرید و تمامی لباس های خود را دوست داشته باشید.


ادامه مطلب...
پيوند هاي روزانه

اسلایدر

---------------------- ----------------------